ponedeljek, 2. november 2009

Wierd Al Yankovich - The Night Santa Went Crazy

Nisem našel parodije na Star Wars zato, vam dajem nasledjo najboljšo stvar :D

5 komentarjev:

  1. Šit letos pa noum pisala Bužički m loh še nalom xD, m prou mal briga č nou nbenga drila pud smrekco, sam d bom živa ustala :P j pa res d bo pr anji useen nosu, tku d tist ''srečneži'' k ste n seznami pridnih in porednih...let it snow, let it snow, let it snow,... :P:D

    OdgovoriIzbriši
  2. ančka pa jebeš pč letos tisto tono premoga n boš dobila boš mogla kupt d bote lhka kurl drgač pa n skrb sej ti bo pa miklvažev špicparkl kej prnesu...recimo palco...sej č bi vedu d ti...ni važn kva sam pomembn j d č bi tu vedu ti j nebi prnesu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. a misleš d če bi miklauž vedu d bom z njo tebe tepla mi je nebi prnesu :P:D, pa mi ne ukurmo n premog kr smo bol modern in centralna rula :P, u končn faz si pa š zmeri loh zgrdimo en ugromn kamin glede n to d j dnevna še zmeri u razsulu xD, v času krize smo pa založen s svečkam in ubijemo 3 muhe na mah, romantiko, topl je, pa še ekološki smo :D

    OdgovoriIzbriši
  4. od svečk s boš bol težko pogrela
    ja č bi miklavž vedu d bo baraba palco uporabla zatu d bo z njo pridne tepla ti j nebi dau

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahaha...mhm...ti pa pridn...js sm pa jaguda :P xD

    OdgovoriIzbriši