sobota, 26. september 2009

Naključje ali VELIKO naključje?


Včeraj zvečer sem se dobil s prijatelji. Večer je bil čudovit, videle so se zvezde, mesec je sijal, bilo je malce premrzlo, vendar si se pri smehu ogrel. Najprej smo šli nekaj prigrizniti v obliki cheeseburgerja, po tej aktivnosti smo se pa šli na parkirišče k našim prevoznim sredstvom.

Začeli smo se pogovarjati in pogovor je kmalu nanesel na šolo, koliko dni je samo še ostalo, kako bo in seveda kateri profesorji/ce so bili carji/bedaki. "Nekako" je nanesel pogovor na našo učiteljico za angleščino.

Ne ni MILF, prokleti perverzneži, ampak je stara okoli 25 let in niti ne izgleda slabo :D. Jaz, ki nisem ravno tih govornik, če smo sami se začel o njej razlagati tistim, ki jo niso poznali. Pa začnem ta profesorca to in ono, na koncu sem pa samo hotel nekaj povedati še o nepregledni razliki med njo in njenim fantom, (mimogrede meni se zdi car).

Sredi govora me je v mezinec na nogi, ki je ta teden že nekaj pretrpel, brcnil prijatelj. Glavo je obrnil nazaj in tako sem jo tudi jaz. Videl sem, da so malce stran od nas hodile dve ženski. Obrnil sem se nazaj, toda nekaj mi je bilo znano na eni izmed žensk.

Obrnem se že spet in glej ga zlomka, bila je draga profesorica za angleščino. Jaz v šok, drugi pa v smeh. :D

3 komentarji:

  1. haha sam pomoje t j use slišala k j res kr neki cajta hodila na dokaj kratki razdalji in glede n tvojo jakost...slišala j 100% zatu s pa j tuk smejala :D pa to ni naklučje tu si si zaslužu!! sej veš s čem :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sej sem samo lepe stvari govoril o njej :D

    OdgovoriIzbriši