torek, 6. oktober 2009

Rdeča Kapica



Verjetno ste že vsi slišali za Rdečo Kapico. Sedem letno punčko, ki prinaša špecerijo, k babici, ki jo medtem poje volk, ki potem poje še Kapico, ker ne prenese malce kritike, katerega potem razreže lovec, da reši babico in Kapico, ki potem živijo srečno do konca svojih dni.

No, original ni takšen. Bloger Renton se je o tem že razpisal (klik), zato mu ne bom kradel članka. Toda, ker ste nekateri bolj za vizualne podobe, vam dajem tale video.

Red Riding Hood

8 komentarjev:

  1. Rdeča Kapica j tut zgečkliva, sam nima takih frendu d bi jo tkloe nehumano mučl :D:P Sam a si pušinu d so use Grimmove praulice v originalu prou creepy...mislem res n vem kko sta loh misla d so za otroke še mene mine, da bi jih brala :P:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ej k pride pa čas za to da se otroke orng prestraš pa nauči kakšne pametne stvari (ala ne govori s tujci) pa domišlija ne pozna meja pa uporabjo s usa sredstva legalna in nelegalna :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha š dobr d ti n boš meu frocu...kr ti si edn tistih tastarih: prestraš otroke d n bojo upal živet in rezultat: Janezek pejt s ven igrat. Janezek:'' Mami neeeeee uzuni so čebelice pa metulčki mi loh kej nrdijo! '':P:D

    OdgovoriIzbriši
  4. nism rekel d j to pravilno sam rekel sm d tko nekter misljo drgač pa za strašit otroke bi blo dost d bi jim tebe omenu pa reku nikol n govorte z tujci drgač vs bo ančka dobila v rok...čist dost:D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sorry nimam js takih pedofilističnih nagnjenj k ti, js osebno nebi neznane otroke ogovorila, kr s pač z otroke tujih ljudi ne menim dost, pa sej vem d nimaš glih dobrga mnenja o men sam hvala res z ta lep kompliment... tut js t mam rada

    OdgovoriIzbriši
  6. prvo kot prvo ne nism pedofil in ti izmečki se mi zelo gnusijo. drugo kot drugo pa nisem nikjer omenil da si pedofilka in nikjer nisem omenil da govoriš z tujimi otroci (ampak mačka pa zamijavka če ji stopiš na rep. :P šala). vse kar sem rekel je da bi te lahko uporabili namesto npr. volkodlaka v rdeči kapici. če boš govoril s tujci te bo pojedel volkodlak (če boš govoril s tujci bo prišla ančka) če te je to užalilo se opravičjem ker je bilo mišleno kot zajbancija čeprav

    OdgovoriIzbriši
  7. Če si slučajno mislu napisat d je v vsaki šali nekaj resnice...se me predragi Hudomalj začni bat ( če se me slučajno še ne), kr bom js teb stopla na rep :D. Js nism nben bavbav, čeprau mogoče tko zgledam in nej te razsvetlim, da me majo otroci prou radi. Pedofil je biu omenjen kot primer človeka, ki govori s tujimi otroki, nič več...glede na to pa d bi ti otrokom pravil take grozna pravljice, se človek vpraša koga nej bi se bolj bali, tebe ali mene :D:P Mislem, pa da za debato o vzgoji nisma pooblaščena ne ti in ne jaz glede na to da še nimava frocu, n kterih bi mela izkušne z vzgojo. Tko d kr se mene tiče se dabata tuki neha, pa jo loh začnema čez kakih 10-15 let :D

    OdgovoriIzbriši
  8. kej si ti vidla d bi jz bral otrokam strašne zgodbe??? dej š enkret preber kva sm napisou pa pol govor.

    OdgovoriIzbriši