sreda, 14. oktober 2009

Kako bi se Gospodar prstanov moral končati

Ja ne.

11 komentarjev:

  1. Hahahahahaha, adiiiiiiiiijoooooo sam res ne, te riti srednjeveške se nč ne znajdejo :P:D. Pu drugi strani pa če bi bli znajdliu, bi blo prehit konc :D:D

    OdgovoriIzbriši
  2. ma daj, sej je blo pa prav lepo..ce se je ze po knjigi snemalo!
    kje mas zilico za avnturo,a?!:P
    ceprav priznam, da je malo pedersko med samom in frodotom...

    OdgovoriIzbriši
  3. Sam res...tista veza med Frodomm in Samom se je tut meni zdela rahlo preveč prijatelska. MIsliš, da sta si na poti delila kaj več k samo vilinske kruhke :P:D

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha svetovn mi vsaj nebi blo treba 3m po 3ure u kinoti rit prešvicavat :D eeee frodo pa samo sta pč bla skupi u skupnem dreku...kukrkol tu vzameš :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahaha...ja ti boga duša 3m si mogu hodit, pa s ti niso koleni spahl ;) :P. Ja sej Samo s j pa pol k so pršl nazaj dumou kr mal Frodota zapustu pa šou k uni Rosie :D:D:D

    OdgovoriIzbriši
  6. Sej Tinuviel verjemi rad berem knjige. Pa mam velik žil. Sem prebral vse knjige in pogledal vse filme od Gospodarja prstanov. Tole je hkrati satira in če pogledaš malo čez prste bi tako res moralo iti. Na orla :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahaha...ti pa res nimaš velik žil, ne lagat, to ni lepo :P:D Sej ti maš loh velik žil, sam une, k j pa za avanturo, pa pravljičnost...tisto maš pa zloooo mejhno :P:D

    OdgovoriIzbriši
  8. ne vem kej sm najdu 3m kr sm hotu napisat 3x po 3ure s opravičujem z napako pa ne vtiki s u usadzga bemo!!:D pač ne verjamemo usi v pravlice to j tudi eden izmed razlogov d nismo verni kva a bi mogli bit usi tak k ti pa povsod met haluciaci o enih palčkih pa si predstavlat d smo razni sadeži???

    OdgovoriIzbriši
  9. halucinacije bemo uuuuuuaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahahahahaha ne ne js nimam halucinacij , pa n zahtevam d j kir tak k js kr sm raj unikat xD, utikujem s pa sam u tebe kr te rada jezim :P:D

    OdgovoriIzbriši