sreda, 30. september 2009

Šola




Da. Zgodilo se je. Jutri se mi začne pri dan na faksu v Ljubljani. Kateri faks se sprašujete. Eden v Ljubljani. Moji občutki so mešani, saj ne vem kako mi bo šlo. Upam, da super, če ne sem najebal. Dokler niso prišli zadnji dnevi počitnic, na šolo tudi pomislil nisem. Sem pa malce počival, igral, gledal, delal, skratka imel sem se lepo. Zdaj... zdaj se pa začenja pravo delo, delo ki se mi lahko obrestuje in mi zagotovi delo v prihodnosti, za katerega bi bilo odlično, če bi ga imel glede na današnje situacije. Za konec; kam pojdete pa Vi? :D

3 komentarji:

  1. Dobrodošel med študenti. ;) Naj bo študij zanimiv in uspešen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja zdej se pa začne...moja sreča, predavanja samo ob petkih popoldan in soboto zju3 jeeej...pa ne reč da si med počitnicami mal delal, ker oba vema,da sma precej delala, ti še več k js :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne rečem, da ne bo zanimiv. Sam bo zajeban :d

    OdgovoriIzbriši