sobota, 19. september 2009

Moja lestvica najboljših iger (Part 1)



Ker, sem velik fan iger (ne igric, to je zdaj donosna industrija), sem se odločil narediti listo 10 iger, od najboljše do še boljše. Upam da vam bo to pomagala pri razširjanju obzorij, ter polnjenju ur na vašem računu Xfire(če ga seveda imate). Danes bom objavil prve tri. Enjoy

10. Red Faction: Guerrilla (TPS, sandbox)

Zgodba se dogaja v letu 2125, na Marsu. Prevzameš vlogo Aleca Masona, rudarskega inženirja, ki nehote prevzame vlogo glavnega "bojevnika". Misije so v glavnem uničevalske. Ravno zaradi tega je pristala na desetem mestu. Fizika padanja stavb je odlična, saj padajo tako stavbe, ljudje in solze sreče.

9. Time shift (FPS)


Kar se mene tiče je gameplay dober, dokler ne pride do zgodbe, ki skoraj ne obstaja. Postavljen si v vlogo znanstvenika, ki mora s pomočjo obleke (beta suit), premagati nekega drugega znanstvenika, ki tudi s pomočjo suprise, suprise alfa suit potuje nazaj v preteklost in spremeni svet v disotopijo.

Kakor sem rekel, zgodba v podni. TODA, všeč mi je pa manipuliranje časa(STOP, REVERSE in SLOW MOTION a.k.a. Bullet Time). Ubiješ sovražnika, zavrtiš čas nazaj in že je živ za ponovno maltretiranje.

8. Dead Space (TPS, Survival Horror)


Od vseh horror iger, ki sem jih igral (okoli 4), mi je ta najbolj všeč. Zakaj? Pri ostalih treh mi ni srce padlo v hlače takoj na začetku in odvaditi se moraš headshotov.

Kako to, da je pristala na osmem mestu. Zgodba mi ni nevem kaj, saj so na isti recept naredili že mnogo filmov in iger, toda ta je potegnila vse, kar je lahko.

1 komentar:

  1. kua dead space si dal šele n 8. mest?!?!?! ti bogokletnik!!!!

    OdgovoriIzbriši