ponedeljek, 31. maj 2010

Kje je renton ali primer izgubljenega in nenavdihnjenega blogerja

4 mesece. Skoraj štiri mesece je od rentonove zadnje objave, blogerja, od katerega sem jaz dobil zagon, da sem začel svoj blog(ki se kmalu misli seliti na novo stran. Menda.) Kam je šel, kaj dela, se ljudje sprašujejo. Ga je AlfaSamec res poslal v Gvatemalo ali pa so ga vzeli Stari Bogovi v svojo alteranitvno dimenzijo, kjer prevladujejo reptilianci, ki živijo v 10.000 dimenzijah in se hranijo s solzami deviških otrok?

Noben ne ve. Ali se bo kdaj pojavil in nas razsvetlil s svojo objavo na blogosceni? Ali bo večno ostal v zgodovini preteklih mesecev, kot meni eden izmed mojih najljubših blogerjev?

Ta vprašanja ostajajo neodgovorjena(razen, če ne bo komentiral.).

Ni komentarjev:

Objavite komentar