četrtek, 12. november 2009

V Ljubljani na faksu s prenosnikom

Ah končno. Kupil sem prenosnika, vzpostavil brezčično povezavo in začel brskati po svetovni mreži. Da življenje je pečudovito, ko ti namesto piva tečejo bajti :D Ali potrebujem prenosnik? Da. Našli se bodo časi go mi bo dolgčas in 100% se bodo našli časi, ko ga bom potreboval za faks. Kakor danes recimo. Don`t ask. Všeč mi je ideja, da sem dokončno mobilen, ter povezan s svetom. Ne nimam facebook ali njemu podobnih računov.

Vsem želim en lep biten dan.

3 komentarji:

  1. jeeeeej zdej boš pa končno imel čas da boš usak dan dal kakšno objava. zdej s ti ne bo treba več izgovarjat d nimaš cajta ker si u ljubljan. pč boš pa z prenosnikom dau objavo tooooo
    vidiš to j ekipn duh dau s velik dnarja sam zatu d ns boš lhka osrečeval
    no ja sicer mene osebno bi tud ful osrečl d bi dnar z prenosnik dau kr men sam pustmo podrobnosti tud z tem d boš zdej usak dan delu zanimive pa obsežne objave m j ful osrečl
    you go girl!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. aja pa dej si zrihti 20/20 internet d boš lhka z večjo hitrostjo devu objave gor no sej veš kaku tu gre :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha dej ne zejbavi ga no bozga reveža, bo še zogleneu od foušije :P xD. Sam res lega zdej boš loh dau pa usak dan ubjavo, pa še ubšerno,ub sredih boš loh dau 2, kokr vem maš ud 10-12 frej pa pol še od 14-16, pa maš usakič 2 ure za eno objavo jeeeej :D:D

    OdgovoriIzbriši