ponedeljek, 9. november 2009

Ljubljana

Ljubljana je, kakor veste glavno mesto Slovenije, mesto starega in novega, ter mesto, če v njem ne živiš nekaj let, tvoja lastna džungla. Zato je ne maram. Že tako me utrudi vožnja do faksa, potem moram pa še najti razne lokale v ljubljani. Ki mi jih zdaj ni tako težko, samo naučiti se moram še poti do parkirne hiše. Toda tam je že spet treba plačevati.

Drugo leto, če bom imel srečo, bom živel v Ljubljani. Toda upam, da se ne bom izgubl še v hiši. Na hodniku. Do stranišča.

3 komentarji:

  1. Hahahaha lega...sej se mi smiliš po eni strani. Ti bom pa oljajšala delo pejt na http://maps.google.com/ tm se prjau z mojem mailom ajna.ikcisots...geslo pa tut že veš in pejt pod moji zemljevidi in tm te neki čaka sm ustvarla sam z tebe pa tvojo zgubljeno bučo :P :D pa se vidva u sredo? Če se ti slučajo ne bo spet ratal zgubit klub zemlevidi xD

    OdgovoriIzbriši
  2. ej č s boš pa zgubil n poti do stranišča upam d boš vsaj zdržu dokler te ne najdemo d s n boš kr na hodnik posral

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahahaha, ja ne js n bom pucala tvoje svinarije :P:D

    OdgovoriIzbriši