sreda, 28. oktober 2009

Vegani in vegeterijanci

Osebno sem jaz vsejed. Spoštujem pa tiste, ki zaradi različnih življenskih odločitev, jedo samo sadje, zelenjavo, semena in živalskime produkte. Pač nočejo, da bi žival umrla za njihove potrebe, vendar se pa ne odpoveju recimo... medu. Jih spoštujem in so mi tudi všeč, saj tako več mesa ostane zame :D. Toda ne zastopim pa tako imenovanih veganov, ki pa ne jedo tudi jajc, medu, pijejo mleka in upam, da nisem prav prebral, nosijo volnenih izdelkov.

Taki ljudje ne razmišlajo logično. Sploh. Zakaj si nebi na čase vlili kozarec kakav ali pa namazali kruh z medom.
So potem tudi ekstremni primeri, ko tudi svojim otrokom prepovejo raznorazne stvari. Bral sem že, ko otroci niso dobili tudi materinega mleka in so dobivali samo rastlinske nadomestke. Na koncu je zadeva bila že tako huda, da sta jih menda zaprla v sobo, kjer so se lotili stene. Kar na tem svetu ni tako nepresenetljivo.

Upam, da se jim bo nekoč streznilo in bodo začeli uživati vsaj HRANO, čeprav ne meso. Stupid people inhabit this world.

11 komentarjev:

  1. se strinjam z tvojo miselnostjo o tem da če pač drugi ne jejo mesa ga bo več zame. to misel popeljem celo na drugo raven. navijam za to da vsi na svetu postanete vegeterjanci in nato ves meso nosite meni.
    kot pa sem že enkrat(ok priznam velikrat) povedal, predlog, ki so ga vegani v sloveniji imeli, da bi se ubijanje živali povsem prepovedalo v sloveniji in bi vsi postali vegeterjanci potem postopoma pa celo vegani ta predlog pa...naj razložim takole. če bi se to res zgodilo in bi prepovedali meso, bi kaj hmalu lahko gleali dokumentarce o meni voditelj dokumentarca pa bi govoril takole: HUDO se tam povsem neopazno približa povsem nič hudega slutečemu veganu ki se pase na travniku. HUDO se mu priplazi za hrbet...in nato z nadčloveško hitrim šprintom vegana ujame mu pregrizne goltalc in si nato vegana pripravi na dunajski način skupaj z pomfrijem. nekaj šniclov pa si prihrani da jih speče na naraven način...pa mogoče mal omake zravn. mmmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  2. my pleasure is worth the suffering of any living being
    tu j tud en moj vodič kar s hrane tiče :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahahaha š dobr d nisi napisu in HUDO prnese šnicle Anji d jih speče, kr kukr s spomnem j tvoja du zdejšna taktika taka
    :D:P

    OdgovoriIzbriši
  4. no n bomo u podrobnosti. važn j d HUDO poje šnicl pa ni važn kjer ga j naredu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobr d vem ko rečt naslednič k boš hotu met šnicl ud mene :P:D, hvala z izgovor :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sej sam izgovore išeš pa š niti sama si jih n morš zmislt!!!!
    ancak...sam en šnicl mi dej
    šnicl mi dej
    prjatlca moja zlataaaaaa
    šnicl mi dej
    šnicl mi dej
    d noujo mi rekl copataaaa
    sam šnicl mi dej
    šnicl mi dej
    zravn pa š mal pomfrijaaaaaa...
    vili resnik bi m ubou č bi tule vidu :D

    OdgovoriIzbriši
  7. OMG...lega ti kažeš resne znake odvisnosti od mojih šniclu. Kot prjatlca me izredno skrbi z tvoj duševn zdrauje in ti predlagam da začneš z odvajanjem. Loh ti zrihtam plc u kaki komun, sm prpraulena žrtvuvat svoj dobr ugled in kontaktirat osebe k s stem ukvarjajo, glede n to d sm js kriva z tvoje stanje, sej č bi t vili resnik vidu u kakem stanji si bi s t usmilu vrjem :P :D:D

    OdgovoriIzbriši
  8. ja lhka mi odstopš kakšno izmed svojih mnogih sob v kommunih kjer se odvajaš od nagajanja men...neuspešno odvajaš č lhka dodam.

    OdgovoriIzbriši
  9. ne! js pa nism udvisna od ničesar...mnde in nimam nbene sobe v komuni, ker j pač ne nucam :D sploh pa nism udvisna ud nagajanja teb kr zmeri itaq ti začneš tku d pssssssssssssst :D

    OdgovoriIzbriši
  10. ančka...zdej pa njahi zdej pa sam njahi k si ž zmišluješ k dobr veš d ni tko :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Js nč n vem...:P js to zanikam...:D:D

    OdgovoriIzbriši